dimecres, 1 de maig del 2013

Guanyadora absoluta del concurs Receptes amb Vida



I ja tenim la guanyadora del concurs!!! Per la seva originalitat, per la espectacular presentació i per la seva dolçor, a part dels m'agrades aconseguits al  nostre Facebook. Cristina Hernàndez, el premi és teu!!! Pots passar quan vulguis per la parada de la Sílvia i t'obsequiarem amb un menú 'to Take Away' fet amb AMOR.



Mireu quina passada la versió de la Cristina del blog Usenllepareuelsdits de la Truita de poma amb canyella i amor.







5 comentaris:

  1. Ostres noies quina alegria que m'acabeu de donar!!! :D És el primer premi que guanyo participant en un concurs!!! Quina il·lusió!!!!

    M'ho vaig passar molt bé preparant-la i menjant-la ja no cal ni dir-ho!!! Està boníssima, va ser tot un descobriment!!! A casa em demanen quan la tornaré a fer! hehehe ;)

    Quan pugui ja miraré de passar-me per la teva parada Sílvia!! Quines ganes de venir-lo a buscar!!! ^^

    Un petonàs!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. enhorabona!!!! tu tranquila, ja buscarem una estoneta per trovar-nos i regalar-te les nostres especialitats.....amb molt d´amor!!!
      petons grans per a tu!!!

      Elimina
  2. sí que fa molt bona pinta, sí! Felicitats, Cristina!! Petons

    ResponElimina

Ens agrada saber la teva opinió, gràcies pel teu comentari.